Transportkosten bereken
Onze transportkosten worden berekend op basis van de postcode van het afleveradres. Voer uw postcode hierboven in om de transportkosten (voor halen en brengen) naar de door u gewenste locatie te laten berekenen.
Mocht uw postcode er niet bij staan en er de volgende tekst verschijnen (Verzending op nacalculatie) dan kunt u contact met ons opnemen om de transportkosten voor uw locatie op te vragen.
Bezorginformatie
U kunt er natuurlijk voor kiezen om de materialen zelf bij ons af te halen. Maar eigenlijk is het net zo gemakkelijk om het door onze chauffeurs op de door u gewenste locatie te laten afleveren en weer te laten halen. Waardoor u geen zorgen heeft dat uw vervoersmiddel wel of niet groot genoeg is.
Levering van de materialen
Indien wij uw bestelling moeten bezorgen dient u zelf te zorgen voor een berijdbare verbinding tussen onze vrachtwagen en de plaats waar u de spullen afgeleverd wilt hebben. Let op ! wij leveren de huurgoederen tot aan de voordeur op de begane grond. Is dit niet het geval dan zal onze chauffeur de goederen afleveren tot waar mogelijk is om met rollend materieel te komen. Wij leveren de artikelen aan op verrijdbare karren en rolcontainers, welke ook achterblijven op locatie zodat u op de dag van retour halen uw gehuurde goederen hier ook weer op terug kan zetten zoals deze zijn aangeleverd.
Kan ik van te voren een tijd afspreken?
De gewenste artikelen zullen altijd tijdens onze openingstijden worden afgeleverd bij u, maar doordat onze chauffeurs zo efficiënt mogelijk en op route proberen te rijden is het niet altijd mogelijk om op voorhand een specifieke tijdsafspraak te maken.
Wel kunt u bij het plaatsen van uw bestelling een notitie aangeven met daarin de gewenste tijd of dagdeel zodat wij hier rekening mee kunnen houden en kunnen kijken of dat dit nog mogelijk is. Twee dagen voor levering van uw huurgoederen kunt u contact met ons opnemen voor het verkrijgen van een bezorg / bloktijd van twee uur. Dit kan gedaan worden via ons telefoonnummer 023 557 86 39. Houd hiervoor uw bestelnummer of factuurnummer bij de hand.
Mocht er niemand aanwezig zijn op de dag van levering kunnen de volgende optie mogelijk uitkomst bieden:
- Kan onze chauffeur de spullen in de tuin zetten? (wel geheel op uw eigen verantwoordelijkheid)
- Is er een buurman/-vrouw welke de deur open kan doen?
- Kan onze chauffeur iemand een half uur van te voren bellen, zodat diegene naar de locatie toe kan komen?
Brengen jullie de spullen ook naar een bepaalde etage?
Nee onze chauffeurs leveren de gehuurde artikelen altijd op de begane grond af en brengen de huurgoederen niet naar een bepaalde etage of verdieping. Op het moment van levering zal de chauffeur bij u aan bellen en dient u zelf ( de hurende partij ) de goederen op de begane grond in ontvangst te nemen. Ook bij het ophalen van de huurgoederen dient u zelf weer zorg voor te dragen dat de goederen weer klaar op de verrijdbare karren op de begane grond waar de chauffeur deze van u in ontvangst zal nemen.