Waar ben je naar op zoek?

Voor een goede afhandeling van een order met transport door Haarlemmermeerverhuur hanteren wij een aantal spelregels.

  1. Zowel bij de levering als het retour halen van de materialen verwachten wij dat er een verantwoordelijke aanwezig is om de goederen aan over te dragen.
  2. Wij leveren tot achter de eerste drempel op de begaande grond. Deze locatie dient met rollende materialen goed toegankelijk te zijn.
  3. Wij leveren materialen zowel op karren als rolcontainers.
  4. De leveringslocatie moet bereikbaar zijn met een vrachtwagencombinatie.
  5. De weg dient verhard te zijn. Zijn er obstakels zoals grind of trapjes, laat dit dan direct weten.
  6. De transportmaterialen blijven achter op uw locatie. Indien niet alle goederen transport klaar staan op de dag van ophalen en wij op een later moment de resterende goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten en huurdagen in rekening gebracht.
  7. Wij doen er alles aan om de levering perfect te laten verlopen. Mocht er toch iets niet in orde zijn, laat dit dan direct weten. Reclamaties dienen binnen 2 uur na levering bij ons gemeld te zijn. Wij zullen erna streven om direct met een oplossing te komen.
  8. Let goed op hoe de materialen verpakt zijn. Bij ophalen dienen de materialen op dezelfde manier en op dezelfde plaats als waar bezorgd wordt klaar te staan voor onze chauffeur.

Tip: Maak vooraf even een foto als de materialen binnen komen!

  1. Na het ophalen van de materialen worden deze in het magazijn van ons retour geteld en gecontroleerd op volledigheid. De telling is bindend voor zowel de huurder als Haarlemmermeerverhuur.
  2. Wanneer je materialen huurt en deze plaatst op zachtere vloersoorten (bijvoorbeeld hout-, of parketvloer) verzoeken wij de doppen goed te controleren. Ondanks onze controle kan het voorkomen dat er toch een dop ontbreekt of beschadigd is. Haarlemmermeerverhuur is niet aansprakelijk voor eventuele gevolgschade.
  3. Al onze materialen worden schoon geleverd en moeten schoon retour, Indien ervoor gekozen wordt om alles veegschoon en ontdaan van etensresten in te leveren berekenen wij hier € 0.05 afwaskosten voor. De glazen die u bij ons huurt hoeft u na gebruik niet af te wassen wat ook het risico van breukschade wegneemt, sorteert u ze wel en zet ze weer omgekeerd in de krat zoals aangeleverd anders moeten wij als nog afwaskosten de glazen in rekening brengen.

Op al onze leveringen en aanbiedingen zijn onze algemene verhuurvoorwaarden van toepassing

Beste Klant / bezoeker,

Wegens vakantie zijn wij in de periode van dinsdag 11-02-2025 t/m woensdag 05-03-2025 gesloten !!!

( deze periode zijn wij dan ook telefonisch niet bereikbaar )

 

Voor bestellingen voor de datum dinsdag 11-02-2025 of na woensdag 05-03-2025 worden gewoon in behandeling genomen.

Deze kunt u gewoon via onze website bestellen of per email aan ons doorgeven.

Vanaf donderdag 06-03-2025 staan wij weer voor u klaar !

 

Bedankt voor uw begrip !